jump to navigation

Σκανδαλολογίες και «χωρισμός Εκκλησίας – κράτους» Οκτώβριος 27, 2008

Posted by expaganus in Επικαιρότητα, Ορθοδοξία.
Tags: , , , ,
trackback

Δεν μπορώ αναγνώστες, αυτό το αρθράκι του Ανδρέα Φ. περί σκανδαλολογιών μου άρεσε τόσο που θα το αναδημοσιεύσω κι εγώ! Ιδού:

«http://www.bigfatopinion.net/2008/09/blog-post_26.html

Σκανδαλολογίες

1.

Όλη αυτή η συζήτησι περί βυζαντινών χρυσοβούλων είναι εκ του πονηρού. Τα χρυσόβουλα εχουν νομική ισχύ, οι οθωμανικοί τίτλοι επίσης. Το νομικό καθεστώς δέχεται την συνέχεια του κράτους. Είναι εκ του πονηρού γιατί τα αρνούνται σαν αρχαία ή παλιά για να ορίσουνε την Ελλάδα με ηλικία μόλις 150 χρόνων -όπως γράφουνε στις ιστορίες τους. Τα δικαστήρια τα δέχονται, τα ευρωπαϊκά δικαστήρια επίσης.

Τα δε μοναστήρια μπορούνε να έχουνε περιουσία. Αν εγώ αφήσω τα κτήματά μου σε ένα μοναστήρι, το δηλώνω ρητώς και δεν θέλω να το αρπάξη κανένας βλαχοδήμαρχος. Οσες φορές τα μοναστήρια καταφύγανε στην δικαιοσύνη δικαιώθηκαν. Το ίδιο από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια -τα οποία άλλωστε δικάζουνε με τίτλους από την εποχή του Καρλομάγνου.

Αν η ιστορία του Βατοπεδίου είναι σκάνδαλο οικονομικό δεν με ενδιαφέρει. Είναι σκάνδαλο συνηθισμένο και καθημερινό που καμία σχέσι δεν έχει με απάτες όπως του Χρηματιστηρίου και των Ολυμπιακών Αγώνων -σκάνδαλα που άλλαξαν την φυσιογνωμία της χώρας.

Αν είναι σφάλμα μοναχικό -αυτό είναι άλλη ιστορία.

2.

Η απάτη του χρηματιστηρίου επί Σημίτη βουτηξε 22 δισεκατομμύρια ευρώ -έφαγε όλες τις οικονομίες και τις καταθέσεις του κόσμου- και εξ αυτού προέκυψε η έκρηξι των δανείων και των καρτών.

Αυτή η απάτη άλλαξε την φυσιογνωμία της χώρας -δημιούργησε νέες οικονομικές συνθήκες που θα βαστήξουνε για δεκαετίες.

Η απάτη των Ολυμπιακών Αγώνων -ήταν η χαριστική βολή. Με πολλαπλές οικονομικές και πολιτικές επιπτώσεις -γνωστές, μην τις γράφω. Αυτή η απάτη άλλαξε την φυσιογνωμία της χώρας.

Η απάτη του Βατοπεδίου δεν είναι παρά μία μικρή, καθημερινή, συνηθισμένη απάτη, παρόμοια με αυτές που συμβαίνουνε κατά δεκάδες την ώρα αυτή που διαβάζεις . Δώσανε 10 οικόπεδα που κοστίζανε 5 και πήρανε 10 οικόπεδα που κοστίζανε 15. Απάτη, όμως οικονομικά και πολιτικά ασήμαντη, απάτη του κοινού ποινικού δικαίου.

Με τέτοια σκάνδαλα -Ζαχόπουλος και Βατοπέδιον- προσπαθεί το πασοκ του κακομοίρη του Γιωργάκη να έρθη στην εξουσία -δηλαδή ποτέ. Γιατί ο κόσμος θυμάται, έχει μέτρο και διάκρισι.

3.

Τα αληθινά «σκάνδαλα» δεν δημοσιεύονται.

Τα άλλα τα ονομάζουνε σκάνδαλα για να τα παρουσιάσουνε σαν κάτι έκτακτο. Τα σκάνδαλα δεν είναι εκτακτες παρεκτροπές – είναι δομικά στοιχεία του συστήματος. Το σύστημα παράγει διαρκώς «σκάνδαλα».

Η πώλησι της Ολυμπιακής είναι αληθινό σκάνδαλο. Η πώλησι των Ταχυδρομείων και των Τραίνων. Η πώλησι των Τηλεπικοινωνιών. Η οικονομική απογύμνωσι των Πανεπιστμίων -ώστε να πλακώσουνε τα ξένα. Το περιεχόμενο της σχολικής παιδείας -κατασκευασμένης έτσι ώστε να παράγη φθηνούς εργάτες. Οι εργατικοί νόμοι – η ενοικίασι και η επινοικίασι ανθρώπων -σε σύγχρονα σκλαβοπάζαρα. Η υφαρπαγή των Ταμείων -η κατάστασι
της δημόσιας περίθαλψις.

Αυτά είναι τα αληθινά σκάνδαλα. Και φυσικά – αυτά δεν συζητούνται -δεν προβάλονται – δεν δημοσιεύονται – δεν οδηγούνται στον εισαγγελέα. Δεν προβάλονται επειδή όλα τα πολιτικά κόμματα -νδ, πασοκ και σύριζα- συμφωνούνε σε όλα και συναπαρτίζουν ένα οριζόντιο επίπεδο εξουσίας που ελέγχει τα πάντα – εφημερίδες, τηλεοπτικούς σταθμούς, δημοσιογράφους και τα 3/4 των διαδικτυακών μπλόγκ (η υπογράμμιση του expaganus).

Εφ όσον λοιπόν στα ουσιαστικά -στα βασικά- συμφωνούνε οδηγούνε τον δημόσιο διάλογο στα ανώδυνα για το σύστημα -στα ασήμαντα. Στις γκόμενες του Ζαχόπουλου, στα ακριβά ρούχα και τα παπούτσια της Ζαχαρέα, στα οικόπεδα του Βατοπεδίου, στις ιδιοτροπίες του Τατούλη.

Μεταμορφώνουνε τον διάλογο σε μεσημεριανάδικο.

Α. Φ.»

Να σχολιάσω εδώ ότι προφανώς υπάρχει πρόβλημα από εκκλησιαστικής απόψεως, όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα Άλλη Όψις (http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=1000) όπου παρατίθεται ο ΙΒ’ Κανών της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου:

«Ει τις Επίσκοπος ευρεθείη, ή Ηγούμενος, εκ των αυτουργίων του Επισκοπείου ή του Μοναστηρίου, εκποιούμενος εις αρχοντικήν χείρα, ή ετέρω προσώπω εκδιδούς, άκυρον είναι την έκδοσιν, κατά τον Κανόνα των Αγίων Αποστόλων τον λέγοντα’ πάντων των εκκλησιαστικών πραγμάτων ο Επίσκοπος εχέτω την φροντίδα, και διοικείτω αυτά ως Θεού εφορώντος. Μη εξείναι δε αυτώ σφετερίζεσθαί τι εξ αυτών, ή συγγενέσιν ιδίοις τα του Θεού χαρίζεσθαι. Ει δε πένητες είεν, επιχορηγείτω ως πένησιν, αλλά μη προφάσει τούτων τα της Εκκλησίας απεμπολείτω. Ει δε προφασίζοιντο ζημίαν εμποιείν, και μηδέν προς όνησιν τυγχάνειν τον αγρόν, μηδ’ ούτω τοις κατά τόπον άρχουσιν εκδιδόναι τον τόπον, αλλά Κληρικοίς ή γεωργοίς. Ει δε πανουργία πονηρά χρήσοιντο, και εκ του Κληρικού ή γεωργού, ωνήσηται άρχων τον αγρόν, και ούτως άκυρον είναι την πράσιν, και αποκαθίστασθαι εν τω Επισκοπείω ή εν τω Μοναστηρίω, και ο Επίσκοπος ή ο Ηγούμενος τούτο ποιών εκδιωχθήτω, ο μεν Επίσκοπος, του Επισκοπείου, ο δε Ηγούμενος, του Μοναστηρίου, ως διαρπάζοντες κακώς, α ου συνήγαγον«.

Ερμηνεία υπό του Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου:

Αυτούργια ονομάζονται όλα εκείνα τα πράγματα οπού κάμνουσι εισοδήματα, και μάλιστα τα ακίνητα’ οίον χωράφια, αμπέλια, ελαιώνες και άλλα΄ περί τούτων λοιπόν διορίζεται ο παρών Κανών, λέγων, ότι όποιος ταύτα ήθελεν αποξενώσει, Επίσκοπος μεν από την Επισκοπήν, Ηγούμενος δε από το Μοναστήριον, και τα δώση εις άρχοντας, ή με πωλησίαν, ή με αλλαξίαν, να μένη άκυρος η τοιαύτη δόσις, και τα πράγματα να επιστρέφωνται εις την επισκοπήν, ή το Μοναστήριον, καθώς ο λη΄ Κανών των Αποστόλων διορίζεται, ον και εκθέτει αυτολεξεί΄ ει δε τυχόν ο Αρχιερεύς, ή ο Ηγούμενος, προφασίζωνται, ότι το τάδε χωράφι, ή το αμπέλι δεν κάμνει εισόδημα και κέρδος, αλλά μάλλον ζημίαν, ας πωλούν αυτό, όχι εις άρχοντας και δυνάστας, αλλ’ εις Κληρικούς, ή γεωργούς, ανθρώπους δηλ. ταπεινούς και ευτελείς. Ει δε με πανουργίαν ήθελαν δώσουν πρώτον αυτό εις αυτούς, με σκοπόν δια να το πάρη μετά ταύτα ο άρχων από αυτούς, η μεν πώλησις αύτη να είναι άκυρος, ο δε τοιουτοτρόπως πωλήσας αυτό Επίσκοπος, να διώκεται από την Επισκοπήν, ο δε Ηγούμενος να διώκεται από το Μοναστήριον, ότι τα αφιερώματα εκείνα οπού άλλοι αφιέρωσαν και συνήγαγον καλώς, αυτοί κακώς διεσκόρπισαν και απώλεσαν».

Και μια μετάφραση του 12ου κανόνα:

«Αν βρεθεί κάποιος επίσκοπος ή ηγούμενος να εκποιεί σε άρχοντα ή να πουλάει σε άλλο πρόσωπο τμήματα από αγροτικά κτήματα της επισκοπής ή του μοναστηριού, να είναι άκυρη η πώληση σύμφωνα με τον κανόνα των Αγίων Αποστόλων που λέει: «ο επίσκοπος να έχει τη φροντίδα όλων των εκκλησιαστικών πραγμάτων να τα διαχειρίζεται με την ιδέα ότι ο Θεός τον εποπτεύει να μην του επιτρέπεται να οικειοποιείται κάτι απ’ αυτά ή να χαρίζει στους συγγενείς του αυτά που ανήκουν στο Θεό’ κι αν είναι φτωχοί, ας τους δίνει επίδομα όπως στους φτωχούς, αλλά να μην ξεπουλάει την περιουσία της εκκλησίας με την πρόφαση των φτωχών συγγενών του». Κι αν (ο ηγούμενος δηλαδή ή ο επίσκοπος) προφασίζονται ότι ο αγρός προκαλεί ζημιά και δεν ωφελεί καθόλου με την ύπαρξη του, ούτε και σ’ αυτήν την περίπτωση να πουλάνε τον αγρό στους τοπικούς άρχοντες, αλλά στους κληρικούς ή στους γεωργούς. Κι αν είναι πολύ πονηροί και ο άρχοντας αγοράσει τον αγρό από τον κληρικό ή από το γεωργό, και τότε η πώληση να είναι άκυρη και να δίνεται ο αγρός πίσω στην επισκοπή ή στο μοναστήρι και ο επίσκοπος ή ο ηγούμενος που το κάνει αυτό να εκδιωχτεί, ο επίσκοπος από την επισκοπή, κι ο ηγούμενος από το μοναστήρι, γιατί σκορπίζουν με άσχημο τρόπο αυτά που δε συγκέντρωσαν.»

Και να ρωτήσω:

Ας πούμε ότι κάποιοι είναι τόσο αφελείς, που δεν έχουν αντιληφθεί πόσο μεγαλύτερα σκάνδαλα υπάρχουν σ’ αυτή την έρμη χώρα, οπότε μπορούμε να δεχτούμε ότι από καλοπροαίρετη στραβομάρα αφήνουν τα άλλα ΑΠΕΙΡΩΣ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ θέματα να περνούν στα ψιλά, και κόπτονται περί των αγοραπωλησιών της μονής Βατοπαιδίου. Ας πούμε…

Από κει και πέρα, επειδή αυτοί οι κύκλοι «αγανακτισμένων» δεν περιορίζονται στην ποινική διάσταση του πράγματος, αλλά ξεφουρνίζουν κι άλλα περί της πνευματικότητας των μοναχών και της ασυνέπειας προς τους μοναχικούς τους όρκους κτλ. θέλω να ρωτήσω: τι τους κόφτει αυτούς που αποφεύγουν να πατήσουν στην Εκκλησία όπως ο διάολος αποφεύγει το λιβάνι – εκτός αν πρόκειται για κάποια κοινωνική υποχρέωση… – το αν ένας μοναχός, μέλος της Εκκλησίας, της οποίας αυτοί οι ίδιοι δεν γουστάρουν να είναι μέλη, καταπατά τους μοναχικούς του όρκους; Μήπως ΑΥΤΟΙ – αν είναι από αυτούς που «το παίζουν» Χριστιανοί – ως Χριστιανοί έχουν τηρήσει αυτά που μέσω του αναδόχου τους υποσχέθηκαν κατά το άγιο βάπτισμα; Ή αν είναι από τους «αγνωστικιστές» και «αθέους», θα ανέχονταν από τους Χριστιανούς κριτική για το αν είναι συνεπείς προς τον αγνωστικισμό ή την αθεία τους, ή θα τους έλεγαν να κοιτάνε τη δουλειά τους;

Ή μήπως όσοι από αυτούς είναι πολιτικοί, Χριστιανοί και μη, έχουν τηρήσει αυτά που υποσχέθηκαν στον ελληνικό λαό, του οποίου είναι τάχα υπηρέτες; Κι έρχονται τώρα ως άμεμπτοι και αναμάρτητοι, να κρίνουν τους πάντες και τα πάντα;

Φοβάμαι ότι η απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματά μου είναι αρνητική…

Να μεταφέρω εδώ και το σχόλιο ενός άλλου μπλόγκερ, του Νίκου του Μετανοείτε, για το χωρισμό Εκκκλησίας-κράτους, αίτημα το οποίο συνοδεύει ως απαραίτητο άρτυμα όλες αυτές τις σκανδαλολογίες περί της Βατοπαιδίου: «η λύση για όλα τα θέματα, είναι πάντα μία και μοναδική. Σε πονάει το δόντι σου; Χωρισμός Εκκλησίας-κράτους. Σε άφησε η γυναίκα σου; Χωρισμός Εκκλησίας-κράτους. κτλ κτλ μη γράψουμε και όλα τα προβλήματα του κόσμου εδώ μέσα, αφού έτσι κι αλλιώς η λύση πάντα μία και μοναδική».

Κι έρχομαι κι εγώ ο Expaganus να ρωτήσω: Γιατί αλήθεια νομίζετε, υποστηρικτές του χωρισμού Εκκλησίας-κράτους, ότι απάτες του κοινού ποινικού δικαίου όπως αυτή της Βατοπαιδίου θα σταματήσουν να υφίστανται αν επέλθει ο περιπόθητος για σας χωρισμός της Εκκλησίας από το κράτος; Πού βασίζετε αυτόν τον καθ’ όλα αβάσιμο ισχυρισμό; Μήπως το ξέρετε ήδη ότι είναι αβάσιμος, αλλά σας λείπουν όπλα από το οπλοστάσιό σας και έτσι, λόγω ανάγκης, χρησιμοποιείτε αυτή τη μπαρούφα;

Απορώ…

Advertisements

Σχόλια»

1. Νίκος ο Μετανοείτε - Οκτώβριος 30, 2008

Το πήρες χαμπάρι ότι τώρα ρίχνουν στη «μάχη» την επιστολή αγιορειτών προς Χίτλερ; Δες ένα κατάπτυστο δημοσίευμα του «Λασκαράτου» εδώ:
http://roides.wordpress.com/2008/10/28/romance_ag_oros-hitler/
Κλασικό στυλ Λασκαράτου, όλο διαστρεβλώσεις και μπούρδες.
Με ειδοποίησε ένας στο μπλογκ μου και πήγα κι έβαλα ένα σχόλιο:
«Λασκαράτε όπως συνήθως μπερδεύεις τα αυγά με τα πασχάλια, διαστρέφοντας και τα μυαλά αυτών που σε διαβάζουν μ’ εμπιστοσύνη. «Εργάτες-σκλάβοι των μονών» και «δολοφονίες γυναικών» και άλλα ηχηρά… χωρίς καμιά τεκμηρίωση, λόγια του αέρα. Τόσο πολύ διαστροφή κυριαρχεί εδώ μέσα που νομίζω ότι διαβάζω Χρυσή Αυγή ή Ριζοσπάστη.
Ο «Όλη η Αλήθεια» σου έγραψε ξεκάθαρα ότι για να μην καταληφθεί από τους Βουλγάρους το Όρος, οι μονές έγραψαν στο Χίτλερ μια κολακευτική επιστολή, στην πραγματικότητα όμως δε συνεργάστηκαν με τους Γερμανούς αφού έκρυβαν και φυγάδευαν Άγγλους και Νεοζηλανδούς… Οι οποίοι Λασκαράτε δεν είχαν τότε καμιά εξουσία, ήταν κυνηγημένοι! Και δε συνέφερε το Όρος να έχει πάρε-δώσε μαζί τους! Και ακριβώς επειδή πολλοί μοναχοί το έκαναν αυτό συνελήφθησαν φυλακίστηκαν και βασανίστηκαν! Κι εσύ σε όλα αυτά απαντάς ότι οι μοναχοί ήταν βέβηλοι και δοσίλογοι; Αν ήταν τόσο δοσίλογοι, γιατί κρύβανε και φυγαδεύανε Νεοζηλανδούς και Άγγλους και δεν τους παρέδιδαν στους Γερμανούς;
Πολύ απλά γιατί δεν ήταν δοσίλογοι, αλλά εφάρμοζαν πολιτική ώστε να μην καταστραφούν… Οπότε κομμένες οι μπούρδες περί δοσιλογισμού των μοναχών!
Πόσο ηλίθιους θεωρείς τους αναγνώστες σου, που αναφέρεις ως παραδείγματα «ΟΧΙ» τους δολοφονημένους στο Νταχάου και την Άννα Φρανκ; Ή το Δίστομο και τα Καλάβρυτα;
Για εξήγησέ μας λοιπόν τι «όχι» είπε «η μικρή Άννα Φρανκ»; Ούτε όχι ούτε ναι ούτε μάλιστα δεν είπε! Κρυβόταν η κακομοίρα σε μια σοφίτα για να σώσει τη ζωή της, και καλά έκανε! Ποιος στο Γ’ Ράιχ ενδιαφερόταν για νο ναι ή το όχι μιας Εβραίας; Δε ζητούσαν συνεργασία από τους Εβραίους! Να τους ξεκάνουν ήθελαν!Μη μας την αναφέρεις λοιπόν σαν παράδειγμα αντίστασης… Η Ηλέκτρα Αποστόλου που όντως είπε όχι θα έπρεπε να σου είναι αρκετή.
Και τι «όχι» είπαν οι ταλαίπωροι δολοφονημένοι στο Νταχάου; Ζήτησαν οι Ναζί να τους πουν ναι σε κάτι; Ή τους μάντρωσαν εκεί για να τους εξολοθρεύσουν; Αυτό το δεύτερο έγινε Λασκαράτε… Και μάλιστα χωρίς να ξέρουν οι άνθρωποι ότι θα τους εκτελούσανε,… Νομίζανε ότι πάνε να κάνουν ντους! Οπότε να λείπουν οι μπούρδες για «όχι» των δολοφονημένων.
Τι είδους «όχι» είπαν οι κάτοικοι στο Δίστομο και στα Καλάβρυτα; Οι Έλληνες που ξέρανε ότι οι Γερμανοί θα κάνουν εκτελέσεις στον τόπο τους, στέλνανε πρεσβείες και παρακαλούσανε να μην τους πειράξουν. Αυτό γινόταν κατά κανόνα, δε λέγανε σκοτώστε μας κι εμείς σας λέμε όχι! Μήπως ήτανε κι αυτοί δοσίλογοι Λασκαράτε, επειδή δε θέλανε να πληρώσουνε με τη ζωή τους τους «ηρωισμούς» που κάναν με ξένα κόλλυβα οι τζάμπα μάγκες οι «αντιστασιακοί»; Με τη φόρα που έχεις πάρει θα μας το ξεφουρνίσεις κι αυτό!
Αν δεν το ξέρεις, μάθε ότι οι εκτελέσεις στο Δίστομο και στα Καλάβρυτα δεν έγιναν γιατί κάποιοι κάτοικοι είπαν «ΟΧΙ»! Αλλά γιατί κάποιοι ηλίθιοι του δήθεν «Δημοκρατικού Στρατού» σκοτώνανε Γερμανούς σε ασήμαντες ενέδρες… επειδή ο Στάλιν τους είχε βάλει από «διεθνιστές»να γίνουν «πατριώτες» και να συσπειρώσουν κόσμο στις τάξεις τους για την κατάληψη της εξουσίας! Που ήταν και ο πραγματικός σκοπός τους… Και κάνανε το θέλημα του Στάλιν παρότι ξέρανε πολύ καλά ποια θα είναι τα αντίποινα στον άμαχο πληθυσμό. Περιμένανε όμως ότι χάρη στις εκτελέσεις, θα ερχόντουσαν από τα χωριά να καταταχτούνε στο στρατό τους… Μια που ανέφερες τους «παρτιζάνους που είπανε όχι», μάθε ότι αυτοί τουλάχιστον κάνανε πολύ πιο σημαντικά χτυπήματα στους Γερμανούς από τις ενέδρες των Ελασιτών. ..
Αυτοί οι λεβέντες που αδιαφορούσαν τελείως για το τι θα πάθει ο κοσμάκης με τον ηρωισμό τους της πλάκας, όταν το κάθαρμα ο Στάλιν τα είχε καλά με το άλλο κάθαρμα το Χίτλερ, γράφανε στην εφημερίδα τους τι καλός ήταν ο Χίτλερ και πώς οι ιμπεριαλιστές της Αγγλίας στρέφονταν εναντίον των Γερμανών εργατών! Αυτοί μιλήσανε πρώτοι για «ουδετερότητα» με τους Γερμανούς! Να και τι είπαν για να μαθαίνεις:
“..Αφού ο λαός μας υπερασπίσει αποτελεσματικά την ανεξαρτησία και την εθνική λευτεριά του, σήμερα ένα μοναχά πράμα θέλει: Ειρήνη και ουδετερότητα με τούτους τους όρους..” (Ζαχαριάδης – 26 του Νοέμβρη 1940).
“Ο πόλεμος αυτός προκλήθηκε από τη βασιλομεταξική σπείρα, που διατάχτηκε από τους Εγγλέζους ιμπεριαλιστές, δεν μπορεί να έχει την παραμικρή σχέση με την υπεράσπιση της πατρίδος μας. Ούτε είναι βέβαια «πόλεμος κατά του φασισμού», όπως δήλωσε κυνικά ο αρχιφασίστας Μεταξας, ο δήμιος του λαού μας. Μα ούτε και πόλεμος για την απελευθέρωση των Ελληνικών μειονοτήτων της Αλβανίας απ’ το ζυγό του ιταλικού φασισμού και της Αλβανικής αστοτσιφλικάδικης κλίκας, γι’ ατό ο πόλεμος αυτός δεν μπορεί νάχει καμμία σχέση με την ελευθερία» (ΚΕ του ΚΚΕ – 7 Δεκεμβρίου 1940)
Οι ίδιοι δολοφονήσανε ύπουλα το Σύνταγμα του Ψαρρού που ήταν αδέσμευτοι αντιστασιακοί! Για να μείνουν αυτοί να το παίζουν οι μόνοι αντιστασιακοί στην Ελλάδα! Και οι ίδιοι όταν έγινε το μεγάλο χτύπημα στην ΕΣΠΑ όπου συχνάζανε και οι Έλληνες προδότες, το χαρακτηρίσανε προβοκάτσια! Γιατί; Γιατί δεν το κάνανε εκείνοι, το κάνανε άλλοι.. και τους κλεψανε τη δόξα. Αυτά τα τσιράκια του Στάλιν υπερασπίζεσαι Λασκαράτε, που αλλάζανε γνώμη για τον πόλεμο ανάλογα με τι υπαγόρευε το Κόμμα! Και κάνανε κατοχή στο Όρος για να το «αναμορφώσουν» σύμφωνα με τα δικά τους ιδεώδη και «αναγκάστηκαν» να εκτελέσουν δυο μοναχούς!
Και γιατί Λασκαράτε θεωρείς υποχρεωμένο το Άγιο Όρος να βοηθήσει τους «αντάρτες» να μας χώσουν με το ζόρι στο ανατολικό μπλοκ; Από πού κι ως πού να βοηθήσουν σε κάτι με το οποίο δε συμφωνούν; Πότε έκρυψε το Όρος το «πραγματικό του πρόσωπο», ότι δηλαδή δεν ενέκρινε το κομμουνιστικό καθεστώς;
Αυτούς που λεηλατήσανε και το Όρος μέσα στην προσπάθεια να μας χώσουν με το ζόρι στο ανατολικό μπλοκ πας να μας βγάλεις ήρωες, και τους μοναχούς που εφαρμόσανε διπλωματία ενώ δούλευαν κατά των Γερμανών πας να τους βγάλεις προδότες! Δεν έχεις ντροπή ρε άνθρωπε, τσίπα δεν έχεις…»
Αλλά δε νομίζω να ξυπνήσει κανένας εκεί μέσα… Οι θαμώνες του Ροίδη ό,τι τους σερβίρει ο οικοδεσπότης το καταπίνουν αμάσητο…

2. expaganus - Οκτώβριος 30, 2008

Αυτά έχουν ήδη απαντηθεί στο site της ΟΟΔΕ. Έλεγε ότι η επιστολή γράφτηκε για να μην αλώσουν το Όρος οι Βούλγαροι, και με λεπτομέρειες διάφορες.

3. Νίκος ο Μετανοείτε - Οκτώβριος 30, 2008

Το ξέρω το άρθρο. Κάποιος το έδωσε το λινκ… αλλά δεν ιδρώνει τ’ αυτί τους εκεί μέσα…

4. Νίκος ο Μετανοείτε - Νοέμβριος 3, 2008

Ήρθε και μου γράφει μαντινάδες ένας Κρητικός απίθανος! Δες
http://metanoeite.blogspot.com/2008/10/blog-post_24.html?showComment=1225678200000#c5167666359893582763

5. expaganus - Νοέμβριος 3, 2008

Έξυπνα στιχάκια και όχι πολύ χυδαία. Κάτι άλλοι με μαντινάδες το παρακάνουν.

6. Theoprovlitos - Νοέμβριος 5, 2008

Καλα ειναι προφανες πως οι εχθροι της Εκκλησιας καραδοκουν, ανακαλυπτουν ή εφευρίσκουν και το παραμικρο ακομα σκανδαλο ωστε να κανουν την τρίχα, τριχιά!

Αυτος ο Λασκαρατος και ο Ροϊδης ειμαι περιεργος για το ποιοι ειναι και τι ρολο βαρανε. Εχω την αίσθηση πως το συγκεκριμενο blog δεν προκειται περι ενος τυχαιου blogger αλλα περι οργανωμενης στρατευμενης ομαδας αγνωστου προελευσεως.

Παντως οσοι εκκλησιαστικοι αρχοντες κανουν σημερα σκανδαλα ειναι διπλα υπευθυνοι. Αφ ενος για τον σκανδαλισμο του κοσμου αφ ετερου δε γιατι ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πως αν αποκαλυφθουν οι δραστηριοτητες τους θα ξεκινησει νεος διωγμος κατα της Εκκλησιας. Παρ ολα αυτα συνεχιζουν. Μηπως θα πρεπει να τους απομονωσουμε ΠΡΩΤΟΙ εμεις οι Χριστιανοι;

7. expaganus - Νοέμβριος 5, 2008

Όποιοι και να είναι (αν είναι πράγματι δύο και δεν είναι περισσότεροι, ή και μόνο ένας… μην ξεχνάμε ότι το Ίντερνετ μπορεί να κρύβει πολλά) είναι 100% λυσσασμένοι και διαθέτουν χρόνο που δεν διαθέτει ένας μέσος μπλόγκερ.
Κατά τα άλλα το είπε κι ο Χριστός το «αλίμονο σε όσους φέρνουν τα σκάνδαλα». Το θέμα είναι ότι όπως έχει η διοίκηση της Εκκλησίας σήμερα, ο λαός δεν μπορεί να ελέγξει αποτελεσματικά τον κλήρο. Από την άλλη αναρωτιέμαι μήπως αν ο λαός είχε μεγαλύτερο έλεγχο στον κλήρο, τα πράγματα θα ήταν ΑΚΟΜΗ χειρότερα;
Μια ματιά στα χάλια του σημερινού «ορθοδόξου έθνους μας» (sic) πιστεύω ότι θα σας προβληματίσει εξίσου.

8. Νίκος ο Μετανοείτε - Νοέμβριος 5, 2008

Αυτοί οι δυο ΄τύποι – αν είναι δύο όπως είπαμε – έχουνε βάλει σκοπό να ξεφτιλίσουνε την Εκκλησία στα μάτια του κόσμου. Από τη στιγμή που άρχισαν να τρώνε ξεφτίλα στο ποστ περί επιστολής του Χίτλερ ανεβάσανε άλλα τρία απανωτά… Ένα με εξορκισμούς, άλλο με έναν παπά που κοιμάται στα παγκάκια… και καπάκι τρίτο ψευτοπόστ που το βγάλανε από εκείνο με τους εξορκισμούς… Πιστεύω το κάνουνε για να μην προλάβουνε αυτοί οι Χριστιανοί που έρχονται να απαντάνε στις βλακείες και τις απατεωνιές τους…
Πάντως αυτός ο Φαρμάκης τό’χει πιάσει για τα καλά το νόημα… Πώς έλεγε εκείνο το σκυλάδικο «κόλπο ήτανε στημένο από το κατεστημένο»…
Πάντως Θεοπρόβλητε δεν καταλαβαίνω τι εννοείς… Πώς δηλαδή μπορούμε να απομονώσουμε τους εκκλησιαστικούς που κάνουν σκάνδαλα;;

9. pilotos91 - Νοέμβριος 5, 2008

Παιδιά, έχω την εντύπωση ότι πίσω από τον Ροΐδη πρέπει να κρύβεται ένας νεαρός δημοσιογράφος με συνεχόμενα αντιεκκλησιαστικά άρθρα σε καθημερινή εφημερίδα. Δεν ξέρω, αλλά το ύφος του γραψίματος του εκεί με οδηγεί.

Αυτός είχε αναλάβει να υπερασπιστεί την κ. Ρεπούση με απίστευτα άρθρα,εντελώς ανυπόστατα και εκδιώχθηκε από άλλη εφημερίδα. Το Δεκαπενταύγουστο, μάλιστα, εξαπέλυσε φοβερή επίθεση κατά της Παναγίας στη Τήνο, υπονοώντας, ούτε λίγο, ούτε πολύ, ότι η εύρεση της εικόνας ήταν «σκευωρία» των Ελλήνων για ανύψωση του ηθικού, γιατί έσβηνε η επανάσταση! Σημειωτέον ότι όταν βρέθηκε η εικόνα, η επανάσταση πήγαινε μια χαρά!

Το άλλο απίστευτο που γράφτηκε είναι ότι στις μουσουλμανικές χώρες υπάρχει ελευθερία έκφρασης των Χριστιανών! Μόνο ένας αγράμματος και αστοιχείωτος δεν γνωρίζει ότι στην Σαουδική Αραβία απαγορεύεται ο Χριστιανισμός, ότι σε πολλές ισλαμικές χώρες είναι αδίκημα η μεταστροφή μουσουλμάνου στο χριστιανισμό , ότι οι Άραβες χριστιανοί εκδιώχθηκαν από τη Βηθλεέμ και τη Γάζα, ότι είχαμε γενοκτονία στο Νταφούρ από φανατικούς ισλαμιστές, ότι , σχεδόν, καθημερινά έχουμε επιθέσεις φανατικών μουσουλμάνων κατά κοπτών χριστιανών στην Αίγυπτο και μύρια όσα, αποκρύπτουν. Το ζήτημα είναι ότι δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με τις ΑΝΟΗΣΙΕΣ και τις ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ τους συστηματικά, γιατί έχουμε δουλειές, οικογένεια κλπ.

Να φανταστείτε ότι ο εν λόγω τύπος έγραψε άρθρο που λέει ότι οι Ορθόδοξοι στήριζαν την αντιπρόεδρο του Μακκειν, η οποία ανήκε ή ανήκει στον πεντηκοστιανό χώρο, στον ψευδοχαρισματικό! Πραγματικά ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου και χρόνου, σε σημείο αυτογελιοποίησης. Ποιοι Ορθόδοξοι να στηρίξουν τους ρεπουμπλικάνους ; Οι Ρώσοι Ορθόδοξοι που τους θεωρούσαν υπεύθυνους για τον πόλεμο με τη Γεωργία ; Οι Σέρβοι Ορθόδοξοι για το Κόσοβο; Οι Έλληνες Ορθόδοξοι για ότι έκαναν με Σκόπια και Τουρκία ;

Οι άνθρωποι έχουν αναλάβει εργολαβικά να χτυπήσουν την Εκκλησία. Και αυτογελιοποιούνται συνεχώς, γιατί αυτή τους η συμπεριφορά δείχνει μίσος, απίστευτο αντιθρησκευτικό φανατισμό και πολλά, πολλά απωθημένα.

Εμείς ας σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων. Δικό μας έργο είναι το έργο της Εκκλησία, έργο Αγάπης, προσευχής και προσφοράς.

Με αυτή την έννοια θα ήθελα να προβάλλετε το έργο της Ορθόδοξης Ιεραποστολής( βάζοντας τον σχετικό σύνδεσμο ) από τα μπλογκς ή τις ιστοσελίδες σας, και ειδικά την εκστρατεία ανθρωπιστικής βοήθειας, για 250.000 αμάχους πρόσφυγες στη περιοχή του Ανατολικού Κογκό, όπου δραστηριοποιείται ιεραποστολικά ο π. Δαμασκηνός Γρηγοριάτης. Η βοήθεια θα αποσταλλεί ,μέσω της Ιεράς Μητρόπολης Κεντρώας Αφρικής.

Ας προσευχηθούμε για την ειρήνη, την κατάπαυση των εχθροπραξιών και τη ψυχική-σωματική σωτηρία των αδελφών μας στην Αφρική, ανεξαρτήτου φυλής ή θρησκεύματος

( http://ierapostoli.wordpress.com/2008/11/04/congo_sos/ )

10. expaganus - Νοέμβριος 5, 2008

Αγαπητέ «Πιλότε», επισκέφθηκα το πολύ ωραίο μπλογκ για την ιεραποστολή και ήδη έβαλα σύνδεσμο προς τα εκεί στο δικό μου. Σύντομα θα προσθέσω λινκ και στην ιστοσελίδα μου, με την οποία δεν ασχολούμαι τόσο συχνά.
Συμφωνώ ότι «οι άνθρωποι έχουν αναλάβει εργολαβικά να χτυπήσουν την Εκκλησία» με ό,τι σκάνδαλο βρουν, κι αν δεν υπάρχει, να το δημιουργήσουν… Δυστυχώς όμως γι’ αυτούς, το πόσο αυτογελοιοποιούνται δεν το καταλαβαίνουν.
Έχεις κάποια στοιχεία για το ότι η η αντιπρόεδρος ανήκει στους χαρισματικούς; Πολύ θα ήθελα να μου τα δώσεις καθώς δεν έχω χρόνο ν’ ασχολούμαι με όλα.

11. Theoprovlitos - Νοέμβριος 9, 2008

@Nikos Metanoeite

Χμ καλη η ερωτηση σου. Να και ενα θεμα για αναρτηση και προβληματισμο. Το ΠΩΣ μπορουμε να απομονωσουμε τους αναξιους εκπροσωπους της εκκλησιας χωρις να στησουμε καμμια ιερα εξεταση. Δυσκολη η απαντηση.

Και ειναι δυσκολη γιατι εχω την εντυπωση πως η ξεδιαντροπια μερικων κτιζεται σταδιακα και οχι σε μια μερα. Δηλαδη οταν κυκλοφορουν θείτσες και θεουσες και κανουν τεμεναδες στον καθε ρασοφορο και τρεχει μελι το στομα τους «ο γεροντας, ο γεροντας» ο μεν αξιος κινδυνευει με έπαρση ο δε αναξιος μεταβαλεται σε δικατορισκο με αυλικους.

Κατα την ταπεινη μου γνωμη ρεπει να μαθουμε να βλεπουμε το ρασο επι ισοις όροις με την στολη μιας καθαριστριας που βγαζει μεροκαματο να ταϊσει το σπιτι της. Το πετραχειλι όμως και τα αμφια ειναι αλλο πραγμα. Εκει χρειαζεται απολυτος σεβασμος διοτι εκει εχουμε να κανουμε με την Θεια Χαρη. Αλλα ράσο μπορω να βαλω και εγω τις Αποκριες.

Ενιοτε δε (ακομα και αν ακουστει ακραιο) η «περιφρονηση» στο ρασο μπορει να ταπεινωσει και να συνετησει.

Αλαλ ας μην γελιομαστε. Το μεγλαο προβλημα ειναι οι ΑΡΧΙΜΑΔΡΙΤΕΣ και οι Δεσποταδες. Και αυτοι ζουν στην κοσμαρα τους, μονοι τους αναπαραγονται και μονοι τους ανακυκλωνονται. Δεν ξερω τι να πω. Ίσως οταν τους βλεπουμε να τους γυρναμε επιδεικτικα την πλατη;

12. IOLAOS - Νοέμβριος 11, 2008

Mporei na einai lyssasmenoi kai na parapoioun opws lete alla afinoun kai ta sxolia ta enantion tous kai den ta sbinoun. Auto einai kalo.
Ki ego pistevo oti autos o typos einai dimosiografos. Polles fores enas dimosiografos den mporei na grapsei epwnyma auta pou 8elei kai katafeygei stin anonymia.

13. expaganus - Νοέμβριος 11, 2008

@Theoprovlite, προβληματίζομαι κι εγώ ιδιαίτερα με το τι προληπτικά μέτρα μπορούμε να πάρουμε. Το μεγαλύτερο είναι η προσευχή πιστεύω, για να τους ξεχωρίζουμε και να μη μας πουλάνε «ευσέβεια» και τέτοια για πονηρούς σκοπούς. Ένα άλλο όπλο είναι η ενημέρωση χωρίς να θίγονται πρόσωπα. Ο πνευματικός μου συνήθιζε να μου λέει όταν γράφω κάτι, να μη το κάνω στο στυλ «ο ΤΑΔΕ έκανε αυτό και αυτό είναι έτσι κι έτσι» αλλά «όποιος κάνει αυτό…».
Κάποια βιβλία όπως οι παρθενοσυλλέκτες π.χ. που ενημερώνουν για το πρόβλημα με πολλές λεπτομέρειες, ώστε να το διακρίνουμε, χωρίς όμως να λένε «ο τάδε και ο δείνα είναι τέτοιοι» θά’πρεπε να υπάρχουν σε κάθε χριστιανικό σπίτι, για να μην προλαβαίνουν αυτοί οι τύποι να στρατολογούν ανίδεα παιδιά. Τελικά ελλείψει οπαδών θα περιθωριοποιηθούν, πού θα πάει.
@IOLAE, έχεις δίκιο στο ότι επιτρέπουν αντίθετα σχόλια, το έχω διαπιστώσει. Από την άλλη δεν μπορώ να πάρω όρκο για το τι είναι και ποιος είναι ο κάθε άγνωστος, κι αυτό που μετράει στην τελική είναι το αν είναι σωστά αυτά που γράφει, τίποτα άλλο.
Το «δημοσιογράφος» από μόνο του δεν είναι ούτε καλό, ούτε κακό. Υπάρχει κάθε καρυδιάς καρύδι στη δημοσιογραφία, όπως και παντού.

14. Νίκος ο Μετανοείτε - Νοέμβριος 17, 2008

Θεοπρόβλητε συμφωνώ να μην παραμυθιαζόμαστε με το ράσο…Μπορεί να κρύβει πολλά…Αλλά οι αρχιμανδρίτες και οι δεσποτάδες που δεν είναι εντάξει δε χρειάζονται πολλά από μας… τους έχει παραδώσει ο Θεός στα χέρια των κατηγόρων της Εκκλησίας που βρίσκουνε στοιχεία και τους ξετινάζουνε… Έτσι ξεφορτωθήκαμε τον Παντελεήμονα, έτσι θα ξεφορτωθούμε κι άλλους… και οι Ροϊδολασκαράτοι μέσα στη λύσσα τους εναντίον της Εκκλησίας, κάνουνε και μια χρήσιμη δουλειά…
Κι αν κατηγορήσουνε κανέναν που δε φταίει, καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται… Εκεί θα γίνουν ρεζίλι οι Ροϊδολασκαράτοι… Τώρα βλέπω τα έχουνε βάλει με το Σεραφείμ…


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: